18 oktober, 20207 november, 2020 En härlig morgon Nu är vintern på intågande. Men en värmande kopp kaffe på pass de e bara ett konstaterande.. de e najs Här kan du dela inlägget på flera olika sätt.Tweet Skriv ut (Öppnas i ett nytt fönster) Skriv ut Dela på WhatsApp (Öppnas i ett nytt fönster) WhatsApp Dela på Reddit (Öppnas i ett nytt fönster) Reddit Dela på Tumblr Dela på Telegram (Öppnas i ett nytt fönster) Telegram Relaterade