Ingen rast ingen ro

Det är ju bara semester engång per år. Då ska man göra allt. Gärna allt på samma gång.

Idag drog jag iväg och gjorde några besök på ÅVC. Första lasset brev bra nog fullt.

Men allt satt som jag spände det när jag kom fram. Andra lasset var fant tyyngt.

Jaja bra av mig där. Klapp på axeln. Ett par lass till, sen så finns det plats för att börja montera upp hyllor efter väggarna. Bilder på det kommer ju såklart när det är gjort.