Dag 2 av 5
Jo denna morgonen.. eller ja, man kan ju fundera på när den startade.
Kom isäng till 19.30 igår. Strax efter 00 draget larmade blodsockermätaren att jag började bli låg. Upp å tog 2 frukter tillbaka i sängen. Sen började det. Minst 1 gång i timmen fram till 4.20 larmade mätaren för atr bli låg. Låg ju alltså på precis över och under målvärdet 4.4 så den gick upp lite, sen under 4.4 och larma. Så man skulle ju inte kunna sova riktigt sådär 100 bra.
Men när man började klä på sig så var det ändå 13 grader varmt ute, regn ska börja i em.

Och det grå dassiga vädret är redan på plats
Men det gör inget, det finns ju kläder som skyddar mot väta.
Dagens första lott föll på ”styggoxn” pass 32

Slomo filmvy av styggoxn
Dagens 8.45 fika blev nästan sammalika som igår men idag har det adderats blåmögelost oxå. Succe redan från början.

Dagens lunch:
idag blir det bbq rubbad hamburgare med bacon, cheddar,lök,pickladrödlök,jalapenos,hamburgerfurka! Ja alltså helt vanlig gurka fast den är skuren på längdenoch dressing serverad i ett potato bun.
(Jalapenos och gurka är förövrigt ett bär)
Att försöka komma ihåg imorgon är att få med en klappstol.
Dagens skörd av jakt självies




Dagens andra sittning föll lotten på ”hitom knun”


Så där småduggande med regn strilade ner under andra sittningen.


Men nu är det dags att förbereda sig för morgondagen,
Alla foto: Soppan Sjöborg
