La en beställning för ett tag sen.
Såg detta när jag satt och tog bort en massa mail.

Så alltså. I Euron värld blir 40.09+52.80 102.79 men i min matematiska värld får jag det till 92,89 euro.
Men för att kontrollera att min huvudräkning fungerar så kontrollräknar vi på kalkylatorn oxå.

Ja men se där, tur mannkunde lite huvudräkning, värre bara att man inte såg detta vid utcheckning.
Aja men blev blåst på 10 €.
