Dags att torka mer bär

Startade en batch med 3 saftiga blodapelsiner.

Denna gång ett nytt recept. Tjockare skivor svalare temp, ja precis längre torktid. Vi får väl se om det blir nåt bättre av det.

Jag tror på succe.

Och yessbox det blev de ju, dom tappade inte så mycket volym. Men man behövda rotera nångång till och köra 36 timmar längre, men lätt värt de.

Nu blev man ju sugen att att det ska bli fredag så man kan testa dessa oxå.