En bastuhelg

I fredags drog jag och trollen till Bodsjön, vi hann dit innan det började blåsa, för blåsa skulle det göra hela helgen. 3-5grader varmt och hård blåst.

Det blev kojdag alla dagarna, vi grillade alla måltider och hann även med en före lunch bastu, före middags bastu och en kvällsbastning på lördagen.

Ett fullproppat kylskåp med föda för att överleva helgen

Kaffe,kaffe,kaffe,kaffe
Olika smaker som kördes ihelgen, pepparkaka,björk,tjära,rökigbastu,mentol och några nävar sauna ice.

Dante och bastian försökte sig på stycket med att bada, de misslyckades med det.

På söndag efter frukost startade vi upp bastun för en efter frukost bastning, jävligt najs.

Vi avecklade runt lunchtid på söndagen och begav oss hem, det var hård vind på sjön men vi tog oss tillbaka.