Har under några år fått digital info om penionen.
Jag vet inte hur den räknas ut osv. Men den har ökat typ 10tusen på 5 år.


Dom här 2 åren var det riktigt dåligt med ökning.

En bombade det upp sig en aning.


Så om 5 år borde alltså vara över 33 tusen då.
