Alternativ väg hem

Var till Andåsen och lömnade lite utemöbler, på vägen hem tog jag vägen över Norrälvsägen och Ytterberg, kikade på några avsticksvägar och så.

Ena avstickaren visade sig denna, jag kom väl och störde, så den sprang iväg.

En annan lite avstickare som fick mig nyfiken. Men om det var så att man skickade sina äldre dit fick jag inte svar på.

Tvärsväng vänster och nu började jag rulla mot Människobyn…  jag mena Ytterbergsbyn

Hemma igen efter en gyning i skogen. Nu får det bli en tvätt av bilen igen när vädret visar sol framöver