Ihelgen var jag och fällde några sista träd, och man får hoppas det är tillräckligt. Annars blire fler nästa sommar.
18 träd alltsom allt med blandade storlekar.





Strålande väder och nära 3,5 liter vatten gick in i systemet under dagen på lördan. På söndan var jag ut och drog in sista stockarna och började planera för att kapa och klyva.
Testade starta klyven. Och tur var väl det för den jävla saken är just nu påväg till tippen och en ny anländer väl inom kort. Det beror nog mest på att det är bristfälligt underhåll på klyven som gör att denninte fungerar, den var ju tillverkad 2004 så den lär ha haft 20 år till att ge.
Så när klyven dyker upp blire å avsluta
