9 december, 2015 Dagens kap 2580 gram ost för lite dryga 90 spänn. Det är ju ett kap om nåt. Gott ska det bli på måååååååånga mackor. Postat med WordPress på en IP67 klassad Samsung Galaxy S5 Neo Här kan du dela inlägget på flera olika sätt.Tweet Skriv ut (Öppnas i ett nytt fönster) Skriv ut Dela på WhatsApp (Öppnas i ett nytt fönster) WhatsApp Dela på Reddit (Öppnas i ett nytt fönster) Reddit Dela på Tumblr Dela på Telegram (Öppnas i ett nytt fönster) Telegram Relaterade
Den osten går även att frysa om man vill. Den blir inte grynig som andra ostar.