27 november, 201326 november, 2013 Idag blir det lätt val Ikväll blir det till å glo på denna.. SAIK lär vinna sin match rätt enkelt! Postat med min grymma Samsung Galaxy Note 3 Här kan du dela inlägget på flera olika sätt.Tweet Skriv ut (Öppnas i ett nytt fönster) Skriv ut Dela på WhatsApp (Öppnas i ett nytt fönster) WhatsApp Dela på Reddit (Öppnas i ett nytt fönster) Reddit Dela på Tumblr Dela på Telegram (Öppnas i ett nytt fönster) Telegram Relaterade