18 september, 2016 Kvällsfika Glor på WCH2016 svensken mot ryssen. Då blir man ju såklart lite fikasugen. Det senaste på mackarenan. Tjälknulsmacka. Gott? Ja! Nu får man se om svensken vinner över ryssen. Här kan du dela inlägget på flera olika sätt.Tweet Skriv ut (Öppnas i ett nytt fönster) Skriv ut Dela på WhatsApp (Öppnas i ett nytt fönster) WhatsApp Dela på Reddit (Öppnas i ett nytt fönster) Reddit Dela på Tumblr Dela på Telegram (Öppnas i ett nytt fönster) Telegram Relaterade