19 september, 201419 september, 2014 Redig portion Åt en hungrig man. Var å käkade ute för ett tag sen och beställde en kebabtallrik till lunch. Jupp fick denna rediga portion.. Om de vart nånting kvar.. Negativt. Postat med min grymma Samsung Galaxy Note 3 Här kan du dela inlägget på flera olika sätt.Tweet Skriv ut (Öppnas i ett nytt fönster) Skriv ut Dela på WhatsApp (Öppnas i ett nytt fönster) WhatsApp Dela på Reddit (Öppnas i ett nytt fönster) Reddit Dela på Tumblr Dela på Telegram (Öppnas i ett nytt fönster) Telegram Relaterade