27 september, 2014 Vafan hur e de möjligt? Jag var chaffuör till Lofsdalen ikväll Blir föga förvånad när jag set detta på telefonensmottagning. Å hemma i Sveg är det knappt 3G. Postat med min grymma Samsung Galaxy Note 3 Här kan du dela inlägget på flera olika sätt.Tweet Skriv ut (Öppnas i ett nytt fönster) Skriv ut Dela på WhatsApp (Öppnas i ett nytt fönster) WhatsApp Dela på Reddit (Öppnas i ett nytt fönster) Reddit Dela på Tumblr Dela på Telegram (Öppnas i ett nytt fönster) Telegram Relaterade