26 november, 2022 Vart sover man bäst? I pappas knä förstås… till ett stycke Arch Enemy som ljuvlig musik Japp gött mos. Här kan du dela inlägget på flera olika sätt.Tweet Skriv ut (Öppnas i ett nytt fönster) Skriv ut Dela på WhatsApp (Öppnas i ett nytt fönster) WhatsApp Dela på Reddit (Öppnas i ett nytt fönster) Reddit Dela på Tumblr Dela på Telegram (Öppnas i ett nytt fönster) Telegram Relaterade