19 augusti, 202519 augusti, 2025 5 meter upp Ikväll var jag och provklättrade på den nyinhandlade stegen. Svinbra blev det. Nu äre bara boka sotarn för besiktning. Här kan du dela inlägget på flera olika sätt.Tweet Skriv ut (Öppnas i ett nytt fönster) Skriv ut Dela på WhatsApp (Öppnas i ett nytt fönster) WhatsApp Dela på Reddit (Öppnas i ett nytt fönster) Reddit Dela på Tumblr Dela på Telegram (Öppnas i ett nytt fönster) Telegram Relaterade