15 augusti, 2014 Ont i ryggen Imorse när jag vaknade hade jag ruskigt ont i ena filén. Nu har jag hittat felet. Dagens ojämnhet! Postat med min grymma Samsung Galaxy Note 3 Här kan du dela inlägget på flera olika sätt.Tweet Skriv ut (Öppnas i ett nytt fönster) Skriv ut Dela på WhatsApp (Öppnas i ett nytt fönster) WhatsApp Dela på Reddit (Öppnas i ett nytt fönster) Reddit Dela på Tumblr Dela på Telegram (Öppnas i ett nytt fönster) Telegram Relaterade
Stackars dig!