Ont i ryggen

Imorse när jag vaknade hade jag ruskigt ont i ena filén. 
Nu har jag hittat felet. 

image

Dagens ojämnhet!

Postat med min grymma Samsung Galaxy Note 3

One thought on “Ont i ryggen

Comments are closed.